Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Rikard - 28 mars 2010 20:11

Jag tror att jag har någotslags hjältekomplex för, vart än jag går, ser och hör jag människor med problem. Allt jag vill göra är att gå fram till dom och lyfta deras börda, hur stor den än må vara.

På något sätt tror jag att jag genom att hjälpa dessa människor ska hjälpa mig själv, ganska enkelt måhända men varför kan jag inte släppa det? Hur som helst var det rena mardrömmen att va på köpcentret Torp idag iaf. Minst sagt upstod krockar och frustration i min hjärna som jag inte kunde stoppa och precis som vanligt blev jag helt förlamad tillslut av att känna mig maktlös och dålig att jag inte kunde hjälpa eller skapa lösningar...suck...


Aja, snart är dagen slut och imorrn återgår det till en mer sluten vardag, tack o lov, annars känner jag mig bara handikappad.


Dock så finns det någon plats där jag inte sätter andra före, jättemycket iaf, där jag kan respektera att folk är som dom är och det är iaf online...suprise...suck...

Nu ska jag iaf försöka ta den känslan och överföra den till det riktiga livet.


Nu hoppas jag verkligen att det blir bra väder imorrn så jag kan vara i skogen lite och köra motorsåg, men vädret visar annorlunda, hoppas, hoppas, hoppas...


Tills nästa gång när du vill ha lite tempo musik o inte välja själv: Ipartyradio.com



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards