Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Fri lördag=)

Av Rikard - 20 mars 2010 13:21

Idag är det lördag och jag har hela huset för mig själv. Som så många andra gånger men det är alltid skönt att få sköta sig själv och pyssla om sig utan någon annan tittar på.


Idag har det varit frukost och mera Wow, äntligen lvl 40, sedan serier med tillhörande pop-corn och äpplejuice.


Nu ska jag nog gå ut o ta en titt på vädret och göra en liten walkabout, sedan blir det middagslagning, innanlår, riktiga potatisklyftor tillsammans med morotsklyftor, gjorda i ugn i ett hav av smör.


Hur kvällen ter sig vet jag inte än, blir antagligen mer datorspel eftersom vännerna är få här i min lilla håla.


På återseende, tills dess, kom igång med, Tiesto, Kaleidoscope

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rikard - 16 augusti 2010 15:01

Helgens händelser påverkar fortfarande. Mina tankar surrar fortfarande kring det som hände. Jag försöker slita mig, idag skulle jag gå ut o arbeta, flytta den sista veden. Tar på mig kläder. Andra glasögon, jag är redo, jag försöker förbereda mig, me...

Av Rikard - 16 augusti 2010 13:06

...nej inte filmen, som man kan tänka sig lite av den mer mänskliga karaktären, jag och min bror. Helgen hade varit jättebra med roliga grejer som Nordens Ark, äta massa god mat etc. Men så lördagkväll så kom jag lite på sne med min bror som van...

Av Rikard - 15 april 2010 19:11

Onsdag   Det är fan löjligt hur det kan vända för mig, men det har smyget sig på lite,  mer tröstötande, svårare att ta sig ut, mer rättretlig också smäller det bara, skam, ångest och rädsla slår ner mig i min säng, jag gråter och skriker, ing...

Av Rikard - 8 april 2010 19:52

Mycket av mitt liv består av rädsla, den har styrt mig nu i flera flera och månader men nu har jag äntligen där jag vill ha den, nu får jag inte backa, då går allt bara dåligt, nu ska den bort, nu ska jag leva!   Dags för backlöpning! Huzzah! ...

Av Rikard - 29 mars 2010 14:35


           Idag har det varit segt, men jag har endå gjort vad jag kunnat och än är ju inte dagen över. Hittils har jag iaf, sovit bra, skönt, orkat upp o startat att baka en dubbel satts av http://www3.arla.se/Default.aspx?id=17653&RecipeI...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards