Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Regn o solsken

Av Rikard - 23 mars 2010 16:27

Idag har jag äntligen fattat hur mycket sömn jag behöver, 10 tim. Vaknade idag efter 8 och en halv timmes sömn och kände bara huvudverk och trötthet. Började fundera och fann att så varit fallet alla andra gånger.


Nu fattar ni nog att jag inte har en bra relation till sömn o det stämmer ganska bra, det har alltid varit en jävla jobbig tid på dagen. Hela det här att slappna av och licksom släppa kontrollen har varit ett gissel för mig, för har jag inte kontroll så tror jag hela tiden att dåliga saker kommer att hända. Men men, nu är inte allt lika jobbigt och sömn rutinerna börjar komma igång, bra.     


Förut har jag ju inte kunnat somna, även om jag gått till sängs tidigt ,trött, helt slut, men allt har berott på hur man kan slappna av.


Så idag har varit segt, gått med huvudverk och ångest, + att det regnat hela dagen så ingen pepp därifrån precis men nu när jag sovit de 2 timmar som fattades så nu skiner faktiskt solen passande nog och jag ska faktiskt efter 2 veckors, om inte mer, uppehåll gå ut o jogga skiten ur mig!


Rockon people   och träna till Manowar - Number 1



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rikard - 16 augusti 2010 15:01

Helgens händelser påverkar fortfarande. Mina tankar surrar fortfarande kring det som hände. Jag försöker slita mig, idag skulle jag gå ut o arbeta, flytta den sista veden. Tar på mig kläder. Andra glasögon, jag är redo, jag försöker förbereda mig, me...

Av Rikard - 16 augusti 2010 13:06

...nej inte filmen, som man kan tänka sig lite av den mer mänskliga karaktären, jag och min bror. Helgen hade varit jättebra med roliga grejer som Nordens Ark, äta massa god mat etc. Men så lördagkväll så kom jag lite på sne med min bror som van...

Av Rikard - 15 april 2010 19:11

Onsdag   Det är fan löjligt hur det kan vända för mig, men det har smyget sig på lite,  mer tröstötande, svårare att ta sig ut, mer rättretlig också smäller det bara, skam, ångest och rädsla slår ner mig i min säng, jag gråter och skriker, ing...

Av Rikard - 8 april 2010 19:52

Mycket av mitt liv består av rädsla, den har styrt mig nu i flera flera och månader men nu har jag äntligen där jag vill ha den, nu får jag inte backa, då går allt bara dåligt, nu ska den bort, nu ska jag leva!   Dags för backlöpning! Huzzah! ...

Av Rikard - 29 mars 2010 14:35


           Idag har det varit segt, men jag har endå gjort vad jag kunnat och än är ju inte dagen över. Hittils har jag iaf, sovit bra, skönt, orkat upp o startat att baka en dubbel satts av http://www3.arla.se/Default.aspx?id=17653&RecipeI...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards